Prijzen roccavela (bardolino)

Snelle boten bestuurders
Plaats reactie
Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Prijzen roccavela (bardolino)

Bericht door Marco » 14-01-2008 13:18

Iemand die een idee heeft wat de kosten voor een boei zijn voor een boot van 6 meter? Ik wil dus graag een boei huren, inclusief stalling voor de trailer.. Had al even gebeld naar Roccavela, maar ze hadden de nieuwe prijzen nog niet binnen.. dus mijn vraag, iemand een idee van wat het zou kunnen zijn aan de hand van de prijs van vorig jaar?
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 26-01-2008 17:43

Kost niet zo heel veel hoor zo`n boei.
Die kan je toch gewoon op de camping huren, tenminste bij camping wien wel.
Er liggen twee kleuren boeien de witte zijn van de locale bevolking en de oranje van de camping en deze kost 7,- per dag.
Je moet ook nooit voor de camping aan de witte boei gaan liggen en even een terasje pakken want daar worden ze niet blij als de locale mensen terug komen met hun boot
De trailer stalen kost niks die wordt vooraan de camping neergezet.
Ook de speedboot word door de camping medewerkers met auto van de helling gereden voor de camping.
Indien de boot erg groot is moet die in peschiera te water gaan maar een gemiddelde speedboot kan via de kleine helling.
Het is wel handig in ieder geval bij camping wien vooraf met je reservering te melden dat je met speedboot komt en dus een boei wilt huren. Anders kan je de pech hebben dat alles al vol ligt en dan moet je in de haven van peschiera gaan liggen.

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 27-01-2008 22:55

wien schreef:Kost niet zo heel veel hoor zo`n boei.
Die kan je toch gewoon op de camping huren, tenminste bij camping wien wel.
Er liggen twee kleuren boeien de witte zijn van de locale bevolking en de oranje van de camping en deze kost 7,- per dag.
Je moet ook nooit voor de camping aan de witte boei gaan liggen en even een terasje pakken want daar worden ze niet blij als de locale mensen terug komen met hun boot
De trailer stalen kost niks die wordt vooraan de camping neergezet.
Ook de speedboot word door de camping medewerkers met auto van de helling gereden voor de camping.
Indien de boot erg groot is moet die in peschiera te water gaan maar een gemiddelde speedboot kan via de kleine helling.
Het is wel handig in ieder geval bij camping wien vooraf met je reservering te melden dat je met speedboot komt en dus een boei wilt huren. Anders kan je de pech hebben dat alles al vol ligt en dan moet je in de haven van peschiera gaan liggen.
Heb inmiddels al even naar Roccavela gebeld, de prijzen zijn in April waarschijnlijk bekend. Zou tussen de 15 en 20 euro voor mijn boot liggen (6 meter).. Dit is inclusief stalling, maar exclusief te water lating met de kraan, dit kost 25/30 euro per keer.

In principe valt dit nog wel mee, aangezien de boel dan ook verzekerd is en je dat niet met een zelfgemaakte boei hebt
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 29-04-2008 10:32

prijs is bekend!

voor mijn boot (6meter) komt het op 18 euro per nacht, zou dus 3 euro per meter zijn. De trailer stalling zit hier bij inbegrepen.. Het in en uitlaten helaas niet (40 euro per keer). Dus ik ga opzoek naar een trailerhelling!

Iemand enig idee waar er 1 zit in de buurt van garda?
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Jet-Sen
Berichten: 51
Lid geworden op: 23-02-2008 23:50

Bericht door Jet-Sen » 29-04-2008 20:08

marco,

is er op de camping of domein waar je zit geen mogelijkheid om je boot te water te laten?

Op fossalta is er een helling waar je je boot te water kan laten.

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 29-04-2008 22:44

Jet-Sen schreef:marco,

is er op de camping of domein waar je zit geen mogelijkheid om je boot te water te laten?

Op fossalta is er een helling waar je je boot te water kan laten.
Alleen een kraan. Die is me net iets te duur.. ;) Ik hoorde dat er in garda (in het haventje) ook een inleghelling moet zitten.. Maar even kijken dus!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2010 15:09

er is een helling in peschera naast de jachthaven tegenover camping butterfly, maar niet in het weekend te gebruiken(op slot).

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 06-06-2010 10:49

Nooit geweten.. Bij mijn huidige boot niet nodig, maar kennissen komen met een bayliner. Zal het ze eens zeggen!!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 07-06-2010 16:29

ik weet even de naam niet meer maar vorig jaar zaten wij op camping serenella en aan de andere kant van bardelino konden we op een camping de boot op een helling te water laten.
de camping schuin tegen over had een veld waar de trailers gestald kon worden.
Wel wat omslachtig allemaal maar goed we hadden geen boei die we konden huren en iedere dag in en uit bij roccavella vonden we ook geen optie (wordt wel heel duur). zal even zoeken na de naam van de camping

Plaats reactie