Even een berichtje van mij

Plaats hier uw fotos en/of gemaakte filmpjes over het gardameer
Plaats reactie
blauwhartje
Berichten: 7
Lid geworden op: 21-07-2011 21:12

Even een berichtje van mij

Bericht door blauwhartje » 18-07-2016 23:22

Hey Marco,

We zijn een tijdje weg geweest van het forum door het overlijden van mijn 2 zusjes op een half jaar tijd in 2011 is mijn leventje behoorlijk veranderd.

Heb een rouwbundel geschreven ter nagedachtenis van hun
https://www.youtube.com/watch?v=9CjfolhE1Ko


Ben wel nog op vakantie geweest maar een andere richting Slovenië en Kroatië ook heel mooi :)

maar ben ook van werkgever veranderd waardoor ik ook minder aan pc kan vertoeven.

Toch dit jaar gaat het weer richting Gardameer de andere kant die ik nog niet heb bezocht Trémosine vandaar uit gaan we eens op zoek naar andere mooie plekjes aan het Gardameer met de auto ben je veel vrijer dan met een busreis. Maar ik kies al een paar jaar om in september te gaan veel minder toeristen (die mijn foto's alleen verstoren :) ) hoop dat ik er nu wel aan toe kom om ze te plaatsen en een verslagje van deze reis te plaatsen. Want het is een waardevol forum waar ik nu ook weer wat info heb kunnen vinden ter voorbereiding van onze reis.

Voor wie nu vertrek een fijne vakantie en geniet van de prachtige omgeving aan het Gardameer eens er geweest blijf je gaan (zou het liefst imigeren maar Italiaans leren zie ik niet zitten :).

Toch ook dit jaar heb ik weer een tentoonstelling in ons gemeentehuis op 3/8/2016


Lieve groetjes Blauwhartje

Plaats reactie