Ik ben weer terug!

Plaats hier uw fotos en/of gemaakte filmpjes over het gardameer
Plaats reactie
Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Ik ben weer terug!

Bericht door Marco » 23-07-2009 18:43

Het zit er helaas weer op, we zijn weer heel aangekomen thuis. Lekker weer gehad, alleen s' nachts regelmatig een bui en onweer. Enkel een keer overdag, meer dan andere jaren. Ik heb ovor de rest een hele leuke vakantie gehad. Ben nog enkele bekende tegen gekomen an het forum! (die er ook elk jaar weer komen).

Wel vind ik dat ze steeds moeilijker gaan doen op de camping, ze hebben het er namelijk over dat je volgend jaar de rubberbootjes bij de tent ook moet betalen ! De baas wandelde namelijk over de camping en zag er redelijk veel ($$$$$$) . Erg logisch, die boeien zijn niet meer te betalen!!! Tevens word het reserveren ook steeds gekker, men dient (onaangekondigd) van te voren voor volgend jaar per week 100 euro aan te betalen. Dat vind ik nogal wat als ik eerlijk ben! ;) Maar ja, trouw zoals we zijn komen we er volgend jaar gewoon weer.

Wat betreft de boot, heb weer pech gehad in het begin. Ik vaarde met m'n broer naar garda toen de motor ineens WOAAAAAAP zei en ik het zelf moht doen! :( Motor van de boot gehaald, in de auto en naar Marco Marai in Lazise (waar ik inmiddels al 3 jaar met motoren kom). De beste man duidelijk gemaakt wat er aan de hand was en hij zou er naar kijken. Ontsteking was goed (hele last van mijn rug af). Achter af bleken BEIDE bougies ineens doorgeslagen. Gebeurd nooit en nu ineens 2 in 1 keer!

Maar het bloed kruipt waar het niet gaan kan, dus met goede moed de motor er weer achter. Sjonge jonge, wat vaart dat ding pfff!! Nu nog een mooie rvs prop er onder en het is super (SNELLERRRR)!

Al met al een top vakantie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 24-09-2009 23:28

Niet TE enthousiast mensen.. Haha! Nu heb ik mijn mooie verhaal voor niks gemaakt? Dit gaan jullie toch niet menen? ;)
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 26-09-2009 10:57

Nou vooruit ons verhaal. En bij voorbaat wij hebben toch een hele fijne vakantie gehad...
Wij zaten dit jaar op camping serenella wat ons goed is bevallen. Na 3 dagen werd onze dochter van 6 ziek, hoesten, snotterig en koorts. Dit heeft 6 dagen geduurd en daarom zijn we veel op de camping geweest want je gaat niet slepen met een ziek kind.
we waren uit eten in Garda toen er een dood beest was meegebakken op mijn pizza, uit eindelijk hebben we de pizza niet hoeven betalen. Ze wilden maar dat ik iets anders bestelde maar mijn trek was verdwenen.
in het meer kwam ik in aanraking met een slang.
Bij een bank in garda werd mijn pasje door de pinautomaat opgegeten.
op de camping hadden we in de tweede week een groot gezin om ons heen die besloten met elkaar op de vuist tegaan.
we zijn ursul de geer tegen gekomen die was aan het filmen voor het programma het is hier fantastisch en bij de uitzending zagen we mijn gezin 2 keer in beeld dat was grappig.
op de dag voor vertek wilden we gaan pinnen om het restant bedrag voor de camping tekunnen betalen en de pas van zowel mij als mijn echtgenoot werkte niet dit gaf enige stress maar is uiteindelijk goed gekomen.
Maar zoals ik al zei wij hebben het heerlijk gehad en overal maar om gelachen, al hoewel mijn man de opmerking maakte om voortaan mij thuis telaten dan zou de vakantie wat rustiger zijn.

Plaats reactie