Voorboeking voor 2010

Lekker kletsen over alles wat je maar kunt bedenken
daantjesven
Berichten: 66
Lid geworden op: 31-07-2008 10:07

Voorboeking voor 2010

Bericht door daantjesven » 10-08-2009 09:21

Helaas zat er dit jaar voor ons geen vakantie in. En met de ervaring die we vorig jaar hadden met de reis en de kinderen die niet zo goed konden omgaan met de rit ernaartoe, zagen we het niet echt zitten om dit jaar weer zoveel vakantiestress te hebben....

MAAR......... we vonden het aan het Gardameer zoooooo mooi vorig jaar dat we nu toch weer een boeking hebben gedaan voor volgend jaar. Nu gaan we echter 15 dagen (14 nachten) en hopen dan dat de kinderen wat meer tot rust kunnen komen na de lange rit.

Als alles goed gaat gaan we nu naar Camping Piani di Clodia nabij Lazise..... zijn er mensen hier die daar ervaring mee hebben???? Als ik alle berichten op zoover en vakantiereiswijzer mag geloven moet het er goed vertoeven zijn ;)

Snooker
Berichten: 156
Lid geworden op: 18-01-2008 16:13

Bericht door Snooker » 10-08-2009 11:07

Welkom terug, daantjesven. (Van de Lelli Kellies toch?) :) Leuk dat jullie volgend jaar weer naar ons favoriete meer gaan! Wij hebben ook al weer geboekt hoor, beter te vroeg dan te laat.

We hebben helaas geen ervaring met kamperen dus daar kan ik je niet bij helpen. Maar ik bevind me hiermee in een zeer klein gezelschap op dit forum, dus dat zal wel goedkomen. :)

daantjesven
Berichten: 66
Lid geworden op: 31-07-2008 10:07

Bericht door daantjesven » 10-08-2009 12:28

Hey :grin: Ja inderdaad thats me van de Lelli's hahaha.

Ja we gaan zeker weer terug naar het meer, vorig jaar hebben we wel een beetje kunnen proeven, maar helaas vanwege de kids niet veel kunnen zien en doen.... Maar het is daar zo mooi!!!! Dat we gewoon terug MOETEN :oops:

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 18-08-2009 10:12

Eigenlijk is het tegek dat je nu al moet boeken om zeker tezijn van een plaats op de camping van je keuze.
Vorig jaar heb ik er gewoon niet van geslapen. Wij moeten onze vakantie voor 1 december inleveren en hadden in Februari nog geen goed keuring.
De campings die wij hadden uit gezocht waren bijna allemaal al vol. Toen heb ik zonder overleg met mijn werk geboekt en toen maar hopen dat ik mijn vakantie kreeg. Het is een risico maar ik denk als we eruit zijn waar we heen gaan ik het weer zal doen.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 18-08-2009 20:18

Wij waren Juli terug in NL en heb de dag na thuiskomst gelijk weer geboekt voor volgend jaar en dit keer stappen we van ons geloof.
Jawel we gaan met de auto :cry:
Alleen een kleine troost..... de fietsen gaan mee.
Ik bedoel hiermee echte fietsen. Zo'n ding waarop je zelf moet trappen :)
En toch nog iets op 2 wielen.
Schijnt ook mooi te zijn op de fiets.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 24-09-2009 23:26

even dit topic omhoog halen...

Wij hebben bij de terugkomst ook direct weer gereserveerd. Aangezien we niet weten wanneer we precies gaan (en kunnen!) hebben we gewoon de hele maand juli gereserveerd! 2 weken van te voren mag je nog annuleren, en daar bij kun je de aankomst dag en vertrek nog wijzigen. Beter dus iets te veel reserveren, dan te weinig!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 28-10-2009 10:17

Voor ons dit jaar geen Gardameer. We gaan wel weer naar Italie namelijk naar lago di mergozzo.
Ben benieuwd en als het tegenvalt wordt het volgend jaar gewoon weer Gardameer.


Groetjes marjan.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 28-10-2009 16:07

Zoals in een andere topic vermeld, gaan wij wel naar het Gardameer, maar wordt het niet Camping Lido.
Wij gaan waarschijnlijk naar de westkust van het meer.
Kijken of het bevalt.
Afbeelding
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 29-10-2009 15:05

Wij hebben 2 keer tussen san felice del benaco en salo gezeten. We vonden de natuur erg mooi daar en het is er niet zo druk als aan de oostkant. Mooie dorpjes maar aan de oostkant zijn er weer de gezellige dorpjes.
Afgelopen jaar bij bardolino gezeten en dat heeft ons ook goed voldaan.
gaat vast een fijne vakantie worden.


groetjes marjan.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 31-10-2009 00:17

Hoe zit het met de prijzen bij de restaurants aan de westkant?
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Plaats reactie