ervaring met een andere vakantie bestemming.

Lekker kletsen over alles wat je maar kunt bedenken
Plaats reactie
Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

ervaring met een andere vakantie bestemming.

Bericht door Marjan » 08-08-2009 17:46

Bijna iedereen op dit forum gaat jaarlijks naar het Gardameer. Nu vroeg ik mij af zijn jullie ook wel eens naar een andere vakantie bestemming geweest en hoe is dat bevallen?
Wij zijn naar luxemburg geweest wat heel goed is bevallen en naar Franrijk in de Vendee en dat is ons erg tegen gevallen.
Vroeger gingen we eilandhoppen in Griekenland en daar hebben we hele mooie herinneringen aan. 3 jaar geleden zijn we naar het Gardameer gegaan en blijven plakken.
Ik ben benieuwd naar jullie verhaal.


Groetjes Marjan.

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 15-08-2009 19:09

Hoi marian,
Nou ik ben in griekenland geweest, ook erg mooi.
spanje, te masaal na mijn ervaring
frankrijk, vond ik niet echt vriendelijk
en toen italie, eerst de adriatische kust, toen sardinie en nu al jaren gardameer.
Ik moet zeggen het verveeld me niet daar.
Dit jaar wel voor het eerst naar een andere camping geweest en helma van dit forum ontmoet. leuk om er nu wel een gezicht bij te hebben.
Camping viel me niet tegen en de omgeving mooier als bij peschiera waar we jaren zaten.
Wat wel tegen viel was een boei te krijgen.
Hebben de eerste dagen behoorlijk moeten heen en weer rijden om de boot te water te laten en pas na een week een boei kunnen huren.
Nou nu ga ik allerlei informatie geven wat weer bij andere topics hoort ;)
In ieder geval wij hebben weer de vakantie erop zitten en het was weer heerlijk op naar volgend jaar.

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 18-08-2009 10:02

Hoi Wieneke,

Wij vonden serenella ook een leuke camping, wel vonden we de caravans zeer dicht op elkaar staan.
De tweede week was iets minder toen kwamen er famillies om ons heen staan die bij elkaar hoorden (5 caravans) Ze waren zeer luidruchtig en er was zelfs slaanderij wat op onze kinderen een grote indruk heeft achter gelaten. Dat je lopend naar de dorpjes kon was heerlijk en vooral Garda vonden we erg leuk. Wel vonden we de wegen erg druk. Mijn man wil volgend jaar wel weer naar Italie maar dan ergens anders, dus ik weet nog niet waar onze vakantie volgend jaar zal zijn.

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 20-08-2009 15:11

wat vervelend als je ingebouwd wordt door mensen die elkaar kennen.
en al helemaal als er ruzie is.
Ken het van een andere camping en inderdaad voor de kinderen is dit geen prettige gebeurtenis.
Wij vonden de wegen juist erg rustig, onze ervaring was peschiera en vandaar uit of er naar toe is het altijd file rijden.
Mischien is de kant van salo en desenzano wel rustiger.
Ik weet het niet hoor ik ben nooit die kant op geweest.

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 20-08-2009 17:42

Wij zijn de afgelopen 2 jaar naar camping weekend geweest aan de westkant. Veel rustiger, mooie natuur maar altijd de auto nodig om ergens naar toe, ook naar het strand. En de camping was erg nederlands(nederlandse eigenaar) We vonden het erg gezellig in de dorpjes om camping serenella en het strand voor de deur. De camping was verder ook goed. alleen de tweede week was gewoon een domper.
De families zaten in grote groepen bij elkaar en daar zaten wij met ons gezin tussen. Erg luidruchtig tot midden in de nacht.
En inderdaad bij lazise en richting zuiden was het nog drukker.

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 25-08-2010 09:48

Wij zijn dit jaar naar lago di mergozzo geweest. Het is ons goed bevallen.
Mooie camping en een prachtige omgeving.
we zagen bij memories het gardameer, ze waren bij gargano. Daar gingen wij vaak zwemmen toen we aan de westkant waren. Mooie herinneringen.
Als we weer naar het gardameer gaan dan aan de westkant, maar mischien volgend jaar het caldonazzomeer en dan een dagje naar het gardameer.
We moeten ons er de komende maanden maar over buigen, het wordt in iedergeval italie.

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 21-09-2010 15:12

Vanwege omstandigheden dit jaar dichter bij huis gebleven. Zijn 8 dagen naar Normandië geweest. Wat een sof.
Oh, de invasiestranden en oorlogsmusea waren erg interessant en hebben een diepe indruk gemaakt, maar qua natuurschoon en klimaat moet je daar dus echt niet zijn. Niks gezellig buiten ontbijten of tot laat in de avond buitenzitten, maar kleumen in de caravan.

Volgend jaar dus lekker weer Italië. Sterker nog, heb vandaag een voorboeking gedaan op Bella Italia.......... 8)

Plaats reactie