Is er echt niets anders meer?

Aanvulling op het To Do lijstje
Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Is er echt niets anders meer?

Bericht door Stephan » 18-05-2008 21:21

Kom op mensen er zijn toch nog wel meer leuke bezienswaardigheden?
Ben aan het inventariseren waar we heen kunnen en tot nu toe heb ik eigenlijk alleen maar Balcone del Garda en Lago d'idro :(
Waar zijn nu de echte Gardameer bezoekers/kenners???
Ik had wel wat meer verwacht.
Of blijven jullie alleen maar op de camping of op het water :wink:

"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 21-05-2008 15:07

Dit is voor ons de tweede keer dat we naar het Gardameer gaan, dus met tips kan ik helaas niet helpen.
Ik zou het wel leuk vinden als de genoemde bezienswaardigheden iets meer "uitgediept"zouden zijn. Nu staat het er als opsomming, maar wat vinden verschillende mensen die er allemaal geweest zijn ervan? Wat is een tip om bij zoiets te doen, wat juist niet. Wat kun je precies zien, en weet je spectaculaire paadjes, uitzichtpunten etc. bij die ene bezienswaardigheid?wat een reisgids je niet vertelt maar wat je bij toeval ontdekt hebt?
Of hebben de meeste mensen al deze dingen inderdaad nog niet bezocht, en kunnen er daarom niks over vertellen?
Dus ik lees even nieuwsgierig mee hoor!

Oeps, ik zie ineens dat er helemaal niet meer zo'n rij staat met bezienswaardigheden zoals eerst. Eigenlijk moest ik dus vragen wat voor uitstapjes anderen gemaakt hebben en wat er precies leuk aan is. Maar dan herhaal ik eigenlijk de vraag van hierboven. sorry :oops:
Groetjes, Lilly

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 21-05-2008 15:11

Kan aan mij liggen hoor, maar volgens mij stonden en er een poos geleden veel meer bezienswaardigheden hier vermeld.
Weet het eigenlijk wel zeker, want ik zelf had er een aantal vermeld, inclusief foto's, maar waar die topics gebleven zijn?
Ik weet het niet. Heb ze iig niet zelf verwijderd.
Onderwerpen zoals: (kasteel van)Sirmione, Lazise (vestiging), Peschiera (opgravingen), uitzichtpunt San Viglio, Monte Baldo.

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 21-05-2008 15:14

Nadat ik mijn post bijgewerkt had, zag ik jouw antwoord verschijnen. Gelukkig, ik had het dus toch niet verkeerd. ( ik twijfelde even aan mezelf)

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 21-05-2008 15:15

Hoi Lily,
Phoe, vergis ik me dus ook niet. Begon al te denken dat ik mis zat.
Ben eens verder gaan kijken op het forum en moet tot mijn grote verbazing concluderen dat er wel meer topics/berichten "weg/verplaatst" zijn.
Ja zeg, dat schiet ook lekker op zo. Kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 21-05-2008 16:35

Hey dit is niet leuk meer.
Er is zeker een hoop verdwenen.
Ik heb nog op andere fora zitten neuzen en trof nog enkele aan die ik nog niet gezien had.
Dit is mijn verlanglijstje voor dit jaar:(hij wordt nog aangevuld) :D
-Balcone del Garda (mooi uitzicht)
-Aprilia Fabriek/museum
-Ducati Fabriek/museum
-Solferino. Hier vind je het internationaal monument van het Rode Kruis en het beroemde knekelhuis of 'La Torra'.
-Parco delle Cascate di Molina (park met watervallen)
-Bedevaartskerkje Madonna della Corona bij Spiazzi (Een bedevaart plaatsje in de buurt van de Monte Baldo. Laat je eigen vervoer in het dorp staan en ga te voet. De route is bewegwijzerd d.m.v. uitbeeldingen van de Heilige Kruistocht.Enkele jaren terug waren er nog mummie's te bewonderen.De trap in het midden van de Kerk mag je alleen op de knieen naar boven. Aan de zijkant zijn er gewone trappen.Je vraagt je af hoe ze het kerkje (+klooster) tegen of uit de rotsen hebben gekregen.
-Toscolano Maderno (het dal van de papier molens)
-San Martino di Battaglia (volgensmij hetzelfde als Solferino, maar ik weet het nog niet zeker. Krijg hier hopelijk snel antwoord op)

Let op dit zijn tips van anderen. Ik zelf ben hier, behalve dan Solferino, nog niet geweest. Dus voor mij allemaal ook een verrassing.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 21-05-2008 19:31

Stephan schreef:Hey dit is niet leuk meer.
Er is zeker een hoop verdwenen.
Jou valt het dus ook al op :!:
Vind het geen fraaie gang van zaken zo hoor en vind het ook verre van leuk.

Om op je verlanglijstje terug te komen. Je krijgt het nog druk joh!
Mag je nog wel een weekje er thuis aan vast plakken om weer bij te komen :wink:

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 21-05-2008 21:22

waarschijnlijk een fout op het forum!! :? Erg vreemd, ik zal er iets aan doen voordat er meer verdwijnt!

edit: Als het goed is gebeurd het niet weer, mijn excuses!!!! :(
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 22-05-2008 11:41

Mar schreef: Om op je verlanglijstje terug te komen. Je krijgt het nog druk joh!
Mag je nog wel een weekje er thuis aan vast plakken om weer bij te komen :wink:
Ach ik ben wel wat gewend. Helaas kan ik er al weer één afstrepen.
Bericht van Aprilia gehad dat zij niet meer open zijn voor publiek.


Dear Mr/Mrs.

Thank you for contacting us.

Regards to the information you require, We are regret to tell
you that it is no longer possible to visit our factory, and We do
not have planned to make visits to the museum yet.

Please don't hesitate to contact us for any further information.
Best Regards.
Aprilia Customer Care on line
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 24-06-2008 08:55

Mar schreef:Hoi Lily,
Phoe, vergis ik me dus ook niet. Begon al te denken dat ik mis zat.
Ben eens verder gaan kijken op het forum en moet tot mijn grote verbazing concluderen dat er wel meer topics/berichten "weg/verplaatst" zijn.
Ja zeg, dat schiet ook lekker op zo. Kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.
Nou dat geeft weer helderheid, ik mis ook het één en ander.
Vreemd dat het zomaar weg kan vallen.
Zo had ik een topic over de camping waar wij zitten, over auqua paradise, varen op het meer, waterskieen inclusief foto`s en weg is het ?
Hoe zou dat komen marco want in principe kan niemand toch berichten verwijderen als de schrijver zelf ?

Plaats reactie