Is er echt niets anders meer?

Aanvulling op het To Do lijstje
Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 24-06-2008 10:21

tzlnvh schreef:Wat dachten jullie van De stadmuur van Lazise, Het klooster in Spiazzi, Isola del Garda, Opera verona, Venetie (per trein vanuit Peschiera),
Ja marcel, van een aantal onderwerpen waren al topics, maar op de één of andere manier zijn die dus spoorloos verdwenen.

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 24-06-2008 11:01

wien schreef:
Mar schreef:Hoi Lily,
Phoe, vergis ik me dus ook niet. Begon al te denken dat ik mis zat.
Ben eens verder gaan kijken op het forum en moet tot mijn grote verbazing concluderen dat er wel meer topics/berichten "weg/verplaatst" zijn.
Ja zeg, dat schiet ook lekker op zo. Kan volgens mij ook niet de bedoeling zijn.
Nou dat geeft weer helderheid, ik mis ook het één en ander.
Vreemd dat het zomaar weg kan vallen.
Zo had ik een topic over de camping waar wij zitten, over auqua paradise, varen op het meer, waterskieen inclusief foto`s en weg is het ?
Hoe zou dat komen marco want in principe kan niemand toch berichten verwijderen als de schrijver zelf ?
Klopt inderdaad.. Ik zal het proberen uit te leggen (SIMPEL haha).. In het begin toen ik het forum had opgestart kon ik aan geven hoelang het topic bleef staan als er niet in gepost werd. Dit had ik eerst op 30 dagen gezet. Kortom, 30 dagen geen reactie en weg topic. Ik was toen nog in de veronderstelling dat het forum niet zo druk zou worden, wat nou toch al redelijk een misverstand begint te worden!! ;) Heb de dagen in middels op 4000 gezet, dus hopelijk gebeurd dit niet weer!

Nog maals mijn excuses!!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 24-06-2008 11:15

Oke marco duidelijke uitleg hoor. dankje wel

Marcel
Berichten: 63
Lid geworden op: 17-06-2008 09:10

Bericht door Marcel » 24-06-2008 15:20

Ik doe net mee. Wist niet dat er berichten waren verdwenen

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 24-06-2008 16:55

Marco schreef:Ik was toen nog in de veronderstelling dat het forum niet zo druk zou worden
Wel wat positiever denken hoor Marco.
Je staat op de Startpagina van het Gardameer, dus er zullen nog wel meer komen denk ik.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

Bericht door marjolein » 24-06-2008 19:00

Stephan schreef:
Marco schreef:Ik was toen nog in de veronderstelling dat het forum niet zo druk zou worden
Wel wat positiever denken hoor Marco.
Je staat op de Startpagina van het Gardameer, dus er zullen nog wel meer komen denk ik.
En dat niet alleen dit forum is stukker leuker en Marco weet dat ik dit niet zomaar zeg!

Helma
Berichten: 68
Lid geworden op: 06-04-2008 15:54

Bericht door Helma » 29-06-2008 21:33

Even een berichtje voor Stephan.
San Martino is bijna hetzelfde als Solferino. In die toren zat de andere partij. De toren is te bezichtigen en ziet er anders uit dan in Solferino. Veel muurschilderingen. Wij zijn er vorig jaar geweest en ze waren bezig het met opknappen van een gallerij met geweren, zwaarden enz.
Zeker het bezichtigen waard.
Er is ook een wandeltocht te maken over het vroegere strijdveld. Wij hebben dit niet gedaan omdat het die dag zo warm was en het helemaal in het open veld ligt.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 29-06-2008 23:36

Helma schreef:Even een berichtje voor Stephan.
San Martino is bijna hetzelfde als Solferino. In die toren zat de andere partij. De toren is te bezichtigen en ziet er anders uit dan in Solferino. Veel muurschilderingen. Wij zijn er vorig jaar geweest en ze waren bezig het met opknappen van een gallerij met geweren, zwaarden enz.
Zeker het bezichtigen waard.
Er is ook een wandeltocht te maken over het vroegere strijdveld. Wij hebben dit niet gedaan omdat het die dag zo warm was en het helemaal in het open veld ligt.
Nou dan ga ik het volgend jaar wel weer opzoeken.
Zijn net een paar weken terug vanuit Pacengo.
Heel raar, maar kon het ook niet vinden. We hadden slecht weer toen we daar in de buurt waren en we hadden even geen zin meer om verder te zoeken. :(
Volgende keer beter. :)
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Gast

Is er echt niets anders

Bericht door Gast » 30-11-2012 14:02

Ik vroeg me af of we op het echte examen meer tijd hebben, want met een voorrangsvraag heb ik soms geen tijd genoeg om te antwoorden.

En nog een vraagje ik ben nu al 2 dagen aan het oefenen en heb telkens of 47/50 of 48/50, ben ik volgens jullie genoeg voorbereid of moet ik nog doordoen tot ik 50/50 heb?

Plaats reactie