Camping weekend.

Jouw persoonlijke ervaringen met een camping
Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Camping weekend.

Bericht door Marjan » 24-06-2008 17:08

Wij zijn vorig jaar naar camping Weekend geweest. Een camping beheerd door Nederlanders en gericht op kleine kinderen. Het is een terras camping met pittige hoogte verschillen. Er is een goed restaurant waar zelfs op een avond een hele Italiaanse famillie kwam eten. Dit jaar wist ik erg laat wanneer ik vakantie had en was er nog maar beperkt iets teboeken en hebben we een caravan die geannuleerd was op camping Weekend. De kinderen hebben er veel zin in. We hebben afgesproken dat we volgend jaar aan de andere kant van het meer iets willen. we willen vanaf de camping naar een dorp kunnen lopen, heeft iemand suggesties?
Afbeelding

Marjan.

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 26-06-2008 16:55

Hallo Marjan,

Aan welke kant van het meer ligt camping weekend?

Gr. Jos.
Groeten, Jos

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 26-06-2008 21:43

Camping weekend ligt aan de westkant. Het hoort bij het plaatsje San felice del benaco maar je kijkt uit op Salo.
we willen volgend jaar naar de oostkant en dan een camping geschikt voor een peuter en kleuter en dat je lopend naar een dorpje kan.

Hans
Berichten: 65
Lid geworden op: 09-01-2008 22:09

Bericht door Hans » 27-06-2008 10:32

Hoi Marjan..

Laroccacamp is dan zeker een aanrader, kindvriendelijk met animatieteam en Garda is op loopafstand.
Wij komen er al jaren en nog steeds bevalt het ons geweldig.
Zoals al werd genoemd, een " ons kent ons" camping, beregezellig...

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 27-06-2008 12:26

Hallo Marjan,

Camping Du Parc, ligt op 500 meter van Lazise, 5 minuten lopen dus en Lazise is ook nog eens een van de leukste dorpjes aan het Gardameer! (dat vind ik tenminste, maar met mij velen.)

Gr. Jos.
Groeten, Jos

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 01-08-2008 11:24

Na een heerlijke vakantie zijn wij weer thuis. Camping Weekend was weer heerlijk, vooral voor de kids. Alleen willen wij volgend jaar toch iets anders. We zijn wezen kijken in peschiera en lazise. Wat was het daar druk, het leek wel een episch centrum. Kan iemand mij vertellen of het bij Garda/ Bardolino minder druk is?

Groetjes Marjan.

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 03-08-2008 18:32

Hallo Marjan,
Wij zijn ook net terug, maar volgens mij is de hele oostkant, vanaf Garda tot aan de zuidkant Sirmione in het hoogseizoen erg druk. Het viel ons ook een beetje tegen. Gelukkig stonden wij op Du Parc in Lazise, zodat je in 5 minuten naar het dorpje loopt, heb je niet iedere keer de auto nodig. Dit is als erg prettig ervaren. In de mei-vakantie waren wij er ook en dat een gezellige drukte, precies goed.
Groeten, Jos.
Groeten, Jos

Hans
Berichten: 65
Lid geworden op: 09-01-2008 22:09

Bericht door Hans » 04-08-2008 07:19

Marjan....De campings waren allemaal stampvol, waarschijnlijk door het slechte weer in Nederland, maar de dorpjes waren relatief rustig, vond ik...en dan bedoel ik Garda en Bardolino...
Zoals al bekend zal zijn, camping Larocca..een aanrader, maar wel bespreken dan want er wordt nu al volop besproken...
En zoals Marcel al vaker heeft gezegt, een "ons kent ons" camping...sociale controle op elkaars spullen is heel groot, bewaking erg goed en hekwerk is behoorlijk verhoogd...
Afgelopen zomer waren er 2 deense meisjes vermist, en kijk, dan zie je het effect...
Iedereen opgetrommeld en wezen zoeken...de hele nacht...en gevonden!!!
We waren zelfs de carbinieri te slim af, hahaha...zo hoort ut :)

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 20-08-2008 09:17

Is Helma al weer thuis. Ik heb begrepen dat zij op camping Serenella staat. Wij zitten te twijfelen tussen camping Larocca en Serenella. daarom wil ik graag wat informatie over de campings en de te huren mobilehomes\ accomodaties. En de animatie en geschiktheid van de camping voor een peuter en kleuter.

Groetjes Marjan 8)

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 16-05-2010 20:25

Het is alweer 2 jaar geleden dat wij op camping weekend stonden, we hebben het er fijn gehad.
Nu zat ik op de gardameer blog en zag een artikel met fotoos en een filmpje over deze camping.
het is tezien bij kamperen en caravan kampioen. Het gaat over een redacteur die daar voor 10 dagen camping baas is. Hier over houdt hij een blog bij.
Leuk om telezen en vele tips over het gardameer.

Plaats reactie