Eurocamping in Pacengo

Jouw persoonlijke ervaringen met een camping
Gast

Eurocamping in Pacengo

Bericht door Gast » 01-06-2008 10:27

Dit jaar gaan we naar Eurocamping in Pacengo. Wie heeft ervaringen met deze camping en wat zijn de leuke bezienswaardigheden in en rondom Pacengo ?

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 01-06-2008 11:31

Hee da's leuk :D Wij gaan ook! Ook voor het eerst, dus wil ook graag weten wat leuk is in de omgeving, want we komen nl niet alleen om te zonnen aan het meer of het zwembad :lol: . Wij gaan met 2 kinderen. Een meisje van 8 en een jongetje van 3 1/2. We hebben via Easycamp een stacaravan geboekt en we zijn er te vinden eind juli/ begin augustus. Wanneer gaan jullie?

Groetjes, Desiré

Gast

Bericht door Gast » 01-06-2008 13:07

Wij nemen onze eigen sleurhut mee en komen samen met vrienden van ons (zij nemen ook hun sleurhut mee). Zij hebben 2 tienerdochters en wij hebben een hond. Dus het wordt sowieso een dolle boel !
We hebben rechtstreeks geboekt en we zijn dan ook erg benieuwd waar we komen te staan !

Gast

Bericht door Gast » 03-06-2008 12:38

Is er dan helemaal niemand die Eurocamping kent? Dan zal het wel lekker rustig zijn van de zomer ... :wink: :lol:

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 03-06-2008 18:33

Hoi Inkie,

Ik weet dat er op dat andere forum ook mensen zijn die vorig jaar er geweest zijn, als je daar Eurocamping intypt bij de zoekopdr. vind je zeker wel wat. 1 van hen heeft me ook wat foto's toegestuurd.
Succes!

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 03-06-2008 22:07

Eurocamping Pacengo is een middelgrote camping. Het zwembad is prima, alleen een beetje strenge badmeester. Het restaurant is prima, ruime kaart tegen redelijke prijzen. De plaatsen zijn wel een beetje klein, wij waren ook met twee gezinnen, met caravan plus voortent en bijzet tentje en hadden echt drie plaatsen nodig. Dit was geen probleem en er werd niets extra voor gerekend, klasse. Animatie voor kleine kinderen is prima, voor volwassenen is er slechts een keer in de week live muziek.
Toen wij er waren, was in het dorpje feestweek, dit was erg gezellig met muziek en volle terrasjes. Het dorpje zelf stelt niet zoveel voor. Al met al een camping waar wij, mede gezien de prijsstelling, zeker nog een keer terug komen.
Groeten, Jos

Gast

Bericht door Gast » 04-06-2008 12:45

Dat is altijd leuk om te lezen Josf.

Heb je nog tips waar je het beste kan staan? En hoe is het met het sanitair gesteld? Want daar hoor ik verschillende verhalen over.

@ Deesje: welk forum bedoel je precies?

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 04-06-2008 17:06

Hallo Inkie,

Het sanitair is volgens mij allemaal vernieuwd. Wij stonden voor de stacaravans, dat is dichter bij het meer dan bij het zwembad. Daar stond in ieder geval een heel nieuw sanitairblok. Ik vond dit een prima plek, omdat je voor de douches en toiletten niet hoefde te "klimmen". Richting zwembad moet je een stukje omhoog lopen en naar het meer, winkel en restaurant een stukje naar beneden. Je moet in beide gevallen ook weer terug, dus of het veel uit maakt? :wink: Waar kom je het meest? Je mag trouwens zelf je plaat uitzoeken, ook als je hebt gereserveerd. Een man met en golfkarretje rijdt je rond en jij mag kiezen.

groeten, Jos.
Groeten, Jos

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 04-06-2008 18:42

Deesje: welk forum bedoel je precies?
www.gardameerforum.nl Minder overzichtelijk en minder gezellig als hier, maar wel veel info van Gardameergangers

Gast

Bericht door Gast » 05-06-2008 08:27

@ Jos:
Dat klinkt goed ! Ik had al zo'n vermoeden dat je zelf je plek uit mocht zoeken, tenminste ik ken dat nog van toen ik met mijn ouders mee ging. Zijn er nog verschillende maten in plek? Of zijn ze allemaal even groot?
Als je zo de overzichtsfoto van de camping ziet, verwacht je helemaal niet dat er niveauverschil in de camping zit.

@ Deesje:
Dat forum ken ik inderdaad wel. Ik had wel eens gezocht in het verleden, maar ik kon niet direct wat vinden. Ik ga gelijk even kijken.
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het hier vriendelijker vind hoor. Als je af en toe die andere berichten leest .... :roll:

Plaats reactie