Eurocamping in Pacengo

Jouw persoonlijke ervaringen met een camping
Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 05-06-2008 21:39

Inkie schreef:@ Jos:
Dat klinkt goed ! Ik had al zo'n vermoeden dat je zelf je plek uit mocht zoeken, tenminste ik ken dat nog van toen ik met mijn ouders mee ging. Zijn er nog verschillende maten in plek? Of zijn ze allemaal even groot?
Als je zo de overzichtsfoto van de camping ziet, verwacht je helemaal niet dat er niveauverschil in de camping zit.

@ Deesje:
Dat forum ken ik inderdaad wel. Ik had wel eens gezocht in het verleden, maar ik kon niet direct wat vinden. Ik ga gelijk even kijken.
Moet wel heel eerlijk zeggen dat ik het hier vriendelijker vind hoor. Als je af en toe die andere berichten leest .... :roll:
'
Die vriendelijk heid hebben we aan elkaar te danken. Als iedereen mee helpt een forum leuk te maken, lukt dat! Vervelende mensen of lastige mensen worden eerst gewaarschuwd, vervolgens bij geen verandering gebanned :)
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

Bericht door marjolein » 05-06-2008 22:56

dat is zo Marco!

maar een forum valt of staat bij een goede moderator !

een moderator die de boel goed in de gaten houd en ik moet zeggen dat gaat je erg goed af.

gr marjolein

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 06-06-2008 22:02

@Inkie: De plaatsen zijn inderdaad verschillend qua formaat. Het ligt er een beetje aan waar een boom staat, hoever je nog van de hoek af zit enz. Maar de plaatsen in Italie zijn over het algemeen klein, ik denk gemiddeld zo'n 60 m2.
Groeten, Jos

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 30-08-2008 16:51

Hoi gardagangers,
Na ettelijke keren Del Garda, willen we volgend jaar eens wat anders en nu is ons oog gevallen op Eurocamping in Pacengo.
Kan iemand me vertellen of 't ook 'n geschikte camping is voor pubers (17 en 15) , is er bv. ook veel hoogteverschil i.v.m. 'n lichte handicap aan m'n heup en hoe is 't sanitair?
Moet je er bv. ver voor lopen :lol: (liever lui dan moe, haha). Oh ja, we willen via Vacan Soleil 'n bungalowtent huren.
Heb ook iets gehoord over 'n kerkklok 's ochtends vroeg, kan er misschien iemand me daar meer over vertellen?
Alvast bedankt voor de info. :wink:
Gr.Mar

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 30-08-2008 20:37

Animatie is vnl gericht op de kleintjes. Af en toe ook wel een voetbaltoernooitje met naast gelegen camping Le Palme of waterpolo in het zwembad, maar verder vnl voor kinderen onder de 10 vond ik.
Camping heeft zeker hoogteverschil. Van de tenten van vacansoleil vandaan zit je aan het uiteinde van van de camping en dan moet je dus naar beneden lopen voor de winkel of het meer. Naar beneden gaat dan best leker, maar naar boven is best steil! Sanitair weet ik niet zo goed (wij zaten in een stacaravan). Maar daar hoorde ik niet zulke goede verhalen over.
Kerkklok ligt vlak bij de tenten van vacansoleil ben ik bang. Wij hadden er in onze stacaravan (die vrij dicht bij de vacansoleil tenten stonden) geen last van ('s nachts luidt hij niet, zover ik begreep vanaf een uurtje of 7, maar dat hebben wij dus niet gehoord)
Wij hebben het heel goed naar ons zin gehad en onze kids (3 en 8 ) ook! We willen er zeker nog eens terug! Ligt lekker dichtbij een dorpje. Leuke dorpjes in de buurt (Lazise, Garda enz). Gardaland en andere pretparken om de hoek. Strandje erbij (met wat zand). Beneden bij de haven wat restaurantjes en geen last van luidruchtige personen 's nachts (na 11 uur was het heerlijk rustig)
Maar ik weet niet of het slim is met een lichte handicap (ivm de steile trip naar het meer en de winkel en de restaurantjes) en weet ook niet of je tieners de camping leuk zullen vinden. Er waren overigens wel tieners hoor, en die zullen het vast niet allemaal slecht naar hun zin hebben gehad :wink:

Plaats reactie