camping Del Garda

Jouw persoonlijke ervaringen met een camping
Plaats reactie
Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

camping Del Garda

Bericht door Mar » 23-01-2008 19:46

Afbeelding AfbeeldingNog ff wachten en dan mogen we weer.

wimanu
Berichten: 3
Lid geworden op: 12-02-2008 17:48

Bericht door wimanu » 12-02-2008 18:42

Ook wij zijn deze zomer weer van de partij op Del Garda!! Ik ben al aan het aftellen. :P
besmet met het Italievirus

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 26-03-2008 22:53

Wij gaan dit jaar ook naar del Garda en willen wel iets meer over deze camping weten. Wij hebben een plaats gereserveerd bij vrij uit (eigen tent mee dus)
Zijn de plekken groot? Is er voldoende schaduw? Hoe ver zitten we van het centrum, en is dat centrum gezellig? Zijn fietsen makkelijk te huur? Zijn er koelkastjes te huur? Zijn de aktiviteiten op de camping italiaans gesproken, en vanaf hoe laat is het stil op de camping? Is daar controle op? En is er overlast van naastgelegen campings? Zijn er andere dingen die handig zijn om te weten?
Ik weet het, een heleboel vragen, maar hopelijk weten anderen hier op het forum alles van deze camping :wink: .

Groetjes, Lilly

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 27-03-2008 20:01

lilly schreef:Wij gaan dit jaar ook naar del Garda en willen wel iets meer over deze camping weten. Wij hebben een plaats gereserveerd bij vrij uit (eigen tent mee dus)
Zijn de plekken groot? Is er voldoende schaduw? Hoe ver zitten we van het centrum, en is dat centrum gezellig? Zijn fietsen makkelijk te huur? Zijn er koelkastjes te huur? Zijn de aktiviteiten op de camping italiaans gesproken, en vanaf hoe laat is het stil op de camping? Is daar controle op? En is er overlast van naastgelegen campings? Zijn er andere dingen die handig zijn om te weten?
Ik weet het, een heleboel vragen, maar hopelijk weten anderen hier op het forum alles van deze camping :wink: .

Groetjes, Lilly
Een forum is er juist voor om veel te vragen! Dus geen excuses hoor! :)
(helaas ken ik de camping niet persoonlijk, dus de antwoorden moet ik je schuldig blijven )
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 20-12-2011 14:50

Inmiddels zijn we (van de zomer) 4 jaar verder en gaan we nogmaals naar del Garda. Dit keer hebben we een bungalowtent gehuurd via vacansoleil. (want dat was goedkoper dan zelf meenemen in onze periode). Heeft iemand hier ervaring mee? Staan de tenten met de haringen in de volgende tent of valt dat mee? En heb je nog een beetje schaduw?
Alvast bedankt als iemand hier antwoord op weet!

Plaats reactie