camping Larocca Bardolino

Jouw persoonlijke ervaringen met een camping
Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 02-04-2008 11:30

Zijn er eigenlijk nog meer mensen van het forum op Camping La Rocca te vinden.. (buiten de genen om die het al hebben gezegd ;) )
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marcel
Berichten: 63
Lid geworden op: 17-06-2008 09:10

Bericht door Marcel » 24-06-2008 08:53

Ja ik heb mijzelf net ingeschreven (zie voorstellen).
Ik kom nu ook al weer een paar jaar op La Rocca. Eerst een weekje op bezoek bij Opa en Oma, maar dat is nu met de jaren uitgebreid naar en volwaardige 3 weekse vakantie. Vrijdag vertrekken we.
Als alles goed is hangt er al een gereserveerd bordje op plek 285.
Ik vind de camping de laatste jaren zo vooruit gaan. Alleen het oude WC blok links (rug naar receptie) op de camping moet nog verbouwd worden en het is allemaal OK. Ze hebben bij de speeltuin de autowasplaats afgebroken en er een zandbak geplaatst. Je kunt je auto nu wassen naast het nieuwe WC gebouw.
Oja voor de mensen met een boot(je). Zoals ik (lodestar 380 15pk). Ik hoor net (opa en oma zitten er al weer een paar weken) dat je geen eigen boei meer mag maken. Het wordt dus of bij roccavela een boei huren (ongeveer 20 euro per dag afhangkelijk van welke boei) of ankeren. Ik ga dus met mijn bootje voor ankeren en 's avonds eruit.

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 24-06-2008 11:05

tzlnvh schreef:Ja ik heb mijzelf net ingeschreven (zie voorstellen).
Ik kom nu ook al weer een paar jaar op La Rocca. Eerst een weekje op bezoek bij Opa en Oma, maar dat is nu met de jaren uitgebreid naar en volwaardige 3 weekse vakantie. Vrijdag vertrekken we.
Als alles goed is hangt er al een gereserveerd bordje op plek 285.
Ik vind de camping de laatste jaren zo vooruit gaan. Alleen het oude WC blok links (rug naar receptie) op de camping moet nog verbouwd worden en het is allemaal OK. Ze hebben bij de speeltuin de autowasplaats afgebroken en er een zandbak geplaatst. Je kunt je auto nu wassen naast het nieuwe WC gebouw.
Oja voor de mensen met een boot(je). Zoals ik (lodestar 380 15pk). Ik hoor net (opa en oma zitten er al weer een paar weken) dat je geen eigen boei meer mag maken. Het wordt dus of bij roccavela een boei huren (ongeveer 20 euro per dag afhangkelijk van welke boei) of ankeren. Ik ga dus met mijn bootje voor ankeren en 's avonds eruit.
Dat is nou toeval!!! Wij staan geloof ik op 286!! :lol: Dat is op een hoek!
Mocht het ankeren nou niet lukken mag je hem eventueel overdag ook wel bij mij aan de boei hangen, heb er namelijk 1 gehuurd bij Roccavela voor 18 euro per nacht (6meter boot, zie snelle boten op het meer)
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 24-06-2008 11:12

Net evensnel op het kaartje gekeken, helaas had ik het verkeerd.. ;) Wij staan op 287 en m'n ouders op 84!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marcel
Berichten: 63
Lid geworden op: 17-06-2008 09:10

Bericht door Marcel » 24-06-2008 12:48

Ik kom nu de site niet op, maar als ik het goed heb is 287 niet de grootste plek(smal), dus hopelijk heb je niet een al te grote tent/caravan. 286 is vrij "groot". 285 ietsipietsie kleiner.
84 is volgens mij aan de andere van het hoofdpad. Mijn ouders stonden altijd op 66, maar deze is nu gehalveerd waardoor ze nu ergens in de 200 staan naast de speeltuin.
Ik zal opletten op je boot. Kan volgens mij niet missen. Kom wel een handje schudden/biertje drinken.

Hans
Berichten: 65
Lid geworden op: 09-01-2008 22:09

Bericht door Hans » 04-07-2008 01:12

Wow, komt nu echt heeeeel dichtbij allemaal, heeeeeeerlijk ;)
Nog 2 nachies slapen en dan gaan we...eindelijk, oh wat heb ik er zin in :))))))))
Alles ingepakt in de boot van Marco (wat nie mag, maar ja, drenten heh, stronteigenwijs, doen ut toch hahaha)
Ik wens iedereen van het forum een een schitterende vakantie aan "ons meer"!!!!!!
Kom allemaal weer gezond en wel terug en geniet van het schone en mooie wat het leven ons te bieden heeft????
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

Bericht door marjolein » 04-07-2008 09:26

Hans schreef:Wow, komt nu echt heeeeel dichtbij allemaal, heeeeeeerlijk ;)
Nog 2 nachies slapen en dan gaan we...eindelijk, oh wat heb ik er zin in :))))))))
Alles ingepakt in de boot van Marco (wat nie mag, maar ja, drenten heh, stronteigenwijs, doen ut toch hahaha)
Ik wens iedereen van het forum een een schitterende vakantie aan "ons meer"!!!!!!
Kom allemaal weer gezond en wel terug en geniet van het schone en mooie wat het leven ons te bieden heeft????
FIJNE VAKANTIE ALLEMAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!
Goedemorgen Hans.

Voor jullie een heel fijne vakantie,geniet ervan wij moeten nog twee weekjes wachten .

Snooker
Berichten: 156
Lid geworden op: 18-01-2008 16:13

Bericht door Snooker » 04-07-2008 13:43

Heel veel plezier alvast, Hans en Marco! Over een week of vijf zijn wij ook aan de beurt! ;)

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 04-07-2008 23:23

Jongens, m'n vader heeft het ook al gezegd.. maar ook namens mij iedereen een fijne vakantie gewenst! Enneee, houdt het forum een beetje netjes ja :twisted: hahah :wink:

TABEE!!
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 06-07-2008 20:16

Hoi Hans en Marco, zitten jullie al in Bardolino?
Zo ja dan hoop dat jullie de dans ontsprongen zijn tijdens het noodweer. :cry:
Gr.Marjoleen

Plaats reactie