Josf

In dit topic kan je je zelf voorstellen aan de medegebruikers.
Plaats reactie
Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Josf

Bericht door Josf » 14-04-2010 19:47

Tot mijn grote schande zie ik dat ik mij in de twee jaar dat ik hier op het forum kom, nog nooit heb voorgesteld... :oops:

Ik ben dus Jos uit Amsterdam. Samen met mijn vrouw Sien (Francina) komen wij al 20 jaar met regelmaat aan het gardameer.
Meestal bivakkeren wij in de zuid/oost hoek, vanwege de gezelligheid.

Tegenwoordig gaan wij in iedere geval in de mei-vakantie een weekje naar het Garda meer. In de zomervakantie is de bestemming verschillend, dit jaar Hongarije (Balatonmeer)

Als kind gingen wij met onze ouders al naar het Gardameer, ik ben er dus heel veel keer geweest en het verveelt nooit! :)
Het is dat mijn vrouw af en toe een iets anders wil, anders kwam ik er 2 x per jaar!

Nogmaals excuses voor het late voorstellen.
Groeten, Jos

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 14-04-2010 23:33

Welkom hier Josf!

Leuk dat je je even voorsteld, dan weten we allemaal een beetje waar we vandaan komen en weet je tegen wie je het hebt! Te laat voorstellen? Beter laat dan nooit, toch? ;)

blijf je trouwens trouw aan één camping of? :D
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 17-04-2010 16:46

Afbeelding
Welkom hier op het forum Josf.
Heb zelf ook ten zuid oosten van het meer gezeten voor een paar jaar.
Ben benieuwd hoe het aan de andere kant is.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 17-04-2010 23:19

Marco schreef: blijf je trouwens trouw aan één camping of? :D
In de meivakantie gaan we eigenlijk altijd naar camping Butterfly in Peschiera. Dit omdat we dan een stacaravan huren en dit een van de weinige campings is waar ze niet moeilijk doen over onze twee hondjes.

In de zomervakantie gaan we met onze eigen caravan en dan proberen we wel om wat variatie aan te brengen, maar het is eigenlijk wel altijd tussen Bardolino en Peschiera. Dit vinden wij het gezelligste stukje.

Groeten,
Jos
Groeten, Jos

Plaats reactie