Tinus

In dit topic kan je je zelf voorstellen aan de medegebruikers.
Tinus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2009 12:16

Bericht door Tinus » 13-01-2009 14:29

Stephan schreef:
Tinus schreef:ik elders op t forum dat je er over dubt om een keertje naar oostenrijk te willen gaan : karinthië is erg mooi (járen daar vertroefd) overdag wel meestal goed weer, s avonds koelt t af
Karinthië staat op het lijstje, maar gaan eerst kijken naar een huisje of caravan in oostenrijk als "thuisbasis".
Want we gaan natuurlijk wel met de motoren.
:)
ik weet wel er wel een goed hotel;) daar komen wij in de winter dag
maar dat zoek je zeker niet.??
wij gingen eerst altijd in de buurt van Spittal. camping is helaas gesloten,
zijn 1jr aan de ossiacher See geweest. veel campings, zullen er vast een hoop bij zitten die een accomodatie verhuren.
oostenrijk is en blijft een mooi land.

gardafan
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-01-2009 23:26

Bericht door gardafan » 13-01-2009 18:59

wij waren met een hele groep Hoogeveners verspreidt over de even straatjes op Lido. Volgens mij stonden wij in rij 22.

Las dat jullie ook het vuurwerk in Pacengo hadden gezien in jul/aug, was dit tijdens het jaarlijkse dorpsfeest; wat een geweldige vuurwerkshow was dat en dat doen ze gewoon elk jaar! Daarna nog even wat gedronken op het "plein" en daarna mochten we (gelukkig maar) zonder pasjes na 0.00 uur de camping weer op.

Tinus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2009 12:16

Bericht door Tinus » 13-01-2009 22:57

gardafan schreef:wij waren met een hele groep Hoogeveners verspreidt over de even straatjes op Lido. Volgens mij stonden wij in rij 22.

Las dat jullie ook het vuurwerk in Pacengo hadden gezien in jul/aug, was dit tijdens het jaarlijkse dorpsfeest; wat een geweldige vuurwerkshow was dat en dat doen ze gewoon elk jaar! Daarna nog even wat gedronken op het "plein" en daarna mochten we (gelukkig maar) zonder pasjes na 0.00 uur de camping weer op.
ja dat vuurwerk was idd bij een klein kermisje in pacengo.
dat was echt super, en goed te zien vanaf de camping.
hey leuk, dan moest je dus dagelijks langs ons af:D

gardafan
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-01-2009 23:26

Bericht door gardafan » 14-01-2009 21:52

Klopt helemaal, hoewel ik meestal het kleine voetpad tussen de plaatsen door naar het zwembad en het meer liep. Als ik de helling al zag naar boven, werd ik al moe :?

Tinus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2009 12:16

Bericht door Tinus » 14-01-2009 22:16

gardafan schreef:Klopt helemaal, hoewel ik meestal het kleine voetpad tussen de plaatsen door naar het zwembad en het meer liep. Als ik de helling al zag naar boven, werd ik al moe :?

whaahha schei uit, wij schoten bij rij 21 de weg op, en bij rij 10 weer tussen door om bij t zwembad te komen. s morgens broodjes halen idem alleen dan tussen door naar beneden tussen t paadje bij t restaurant :D en ook via die weg naar t meer.

ik zal jullie vast wel een keertje tegen zijn gekomen, wel opletten van de zomer :D ff groeten hoor

gardafan
Berichten: 69
Lid geworden op: 03-01-2009 23:26

Bericht door gardafan » 14-01-2009 22:40

sorry tinus, lijkt mij heel gezellig,maar we gaan dit jaar naar de overkant van het meer :grin:

Tinus
Berichten: 30
Lid geworden op: 12-01-2009 12:16

Bericht door Tinus » 14-01-2009 22:47

dan zwaai maar een keertje :grin: zien we vast wel

pvn
Berichten: 91
Lid geworden op: 18-01-2009 23:19

Bericht door pvn » 19-01-2009 23:18

Stephan schreef:
Tinus schreef:ik elders op t forum dat je er over dubt om een keertje naar oostenrijk te willen gaan : karinthië is erg mooi (járen daar vertroefd) overdag wel meestal goed weer, s avonds koelt t af
Karinthië staat op het lijstje, maar gaan eerst kijken naar een huisje of caravan in oostenrijk als "thuisbasis".
Want we gaan natuurlijk wel met de motoren.
:)


mss is dit een optie voor je :)

http://tbn1.google.com/images?q=tbn:_T0 ... aravan.jpg

Hans
Berichten: 65
Lid geworden op: 09-01-2008 22:09

Bericht door Hans » 22-01-2009 02:09

Hoi allemaal, tinus, welkom ;)
Dat vuurwerk is elk jaar weer hoor...bijna alle dorpen daar doen eraan mee....is prachtig!!!
Wij waren zelf afgelopen zomer in Garda bij het afsteken van het vuurwerk, jammer genoeg regende het toen, maar toch werd het afgestoken ;)
Ik merk wel, er zijn een hoop noordelingen te vinden tijdens de vakantie rond het Gardameer....bij ons zijn het heel veel Emmenaren en Nieuw Amsterdammers...kijk...das goed volk hahahhaa

Plaats reactie