Lelli Kelli

Alles wat niet met het gardameer heeft te maken
Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 20-07-2009 22:21

In de outlet centre geen lelli kelly. Dus op een ochtend vertrokken richting Moniga del garda. Vanaf Lazise in de file tot voorbij peschiera. daarna begon mijn dochter overtegeven, waarschijnlijk de warmte en het file rijden. Onderwg een schone outfit gekocht. Komen we aan bij de winkel om 12.35, was deze om 12.30 dicht gegaan. Wat gegeten in moniga aan het strand. daarna naar de outlet, mijn dochter vond het prachtig. Helaas de schoenen die zij wilde waren niet in haar maat. Er was helemaal niets in haar maat. Aan de overkant van de weg was nog een schoenen winkel en jawel deze had ook lelli kelly schoenen. Helaas wat duurder, maar toch nog een gelukkig kind.

Snooker
Berichten: 156
Lid geworden op: 18-01-2008 16:13

Bericht door Snooker » 10-08-2009 11:17

Marjan schreef:In de outlet centre geen lelli kelly. Dus op een ochtend vertrokken richting Moniga del garda. Vanaf Lazise in de file tot voorbij peschiera. daarna begon mijn dochter overtegeven, waarschijnlijk de warmte en het file rijden.
Nu te laat, maar een tip voor de volgende keer: rij van Lazise naar Torri del Benaco en neem daar de veerboot naar Maderno. De overtocht duurt ongeveer twintig minuten, de kids vinden het fantastisch, en vanuit Maderno is het nog een kwartiertje rijden naar Moniga.

Snooker
Berichten: 156
Lid geworden op: 18-01-2008 16:13

Bericht door Snooker » 10-08-2009 12:48

Op schoenengebied heb ik mezelf dit jaar eens getrakteerd op een paar handgemaakte Serafini sneakers:

Afbeelding

Ze zitten heerlijk! Alsof de hand van Angelina Jolie zich om je voet sluit... ;)

daantjesven
Berichten: 66
Lid geworden op: 31-07-2008 10:07

Bericht door daantjesven » 10-08-2009 12:53

Snooker schreef: Ze zitten heerlijk! Alsof de hand van Angelina Jolie zich om je voet sluit... ;)
:lol: :lol: :lol: Laat mij maar op me blote voetjes lopen dan whaaaaa ;)

Plaats reactie