HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog vier weken.

Alles wat niet met het gardameer heeft te maken
Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 20-06-2008 20:24

Inderdaad. Dat pakken is altijd "stressen" Duizend briefjes wat ik niet moet vergeten, inclusief paklijst. Alles tig keer nalopen.Alleen daarvan moet ik op vakantie al uitrusten haha. Meestal heb ik veeeel te veeeel bij me, maar ja, beter te veel dan te weinig hè!

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 20-06-2008 22:46

voor ons nog een week, of nee 6 dagen eigenlijk. Ik moet nog beginnen met inpakken. Vreemd genoeg heb ik nog helemaal niet het gevoel dat het zo snel al is! Morgen maar vast een "eilandje"met campingspullen gaan maken, en tassen klaar zetten voor de kleding.
Nu maar hopen op zon daar!

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 20-06-2008 23:35

Ik heb Windows Vista en daar kun je in de zijbalk de temperatuur laten zien + wat voor weer het is in je favoriete stad. Bij mij dus maar Verona (wij zitten dar denk ik het dichtste bij van wat we konden kiezen.) Het was vandaag 32 graden daar met zon! :mrgreen:

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

Bericht door marjolein » 21-06-2008 00:23

ja grappig he?

ik heb ook windows vista en ik heb het ook gezien

hopelijk blijven we dat zien de komende weken.

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

en dan die was Na de vakntie.

Bericht door marjolein » 21-06-2008 02:08

Deesje schreef:Inderdaad. Dat pakken is altijd "stressen" Duizend briefjes wat ik niet moet vergeten, inclusief paklijst. Alles tig keer nalopen.Alleen daarvan moet ik op vakantie al uitrusten haha. Meestal heb ik veeeel te veeeel bij me, maar ja, beter te veel dan te weinig hè!
en weet je waar ik altijd van baal die was na de vakantie getverderrie!
Afbeelding

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 21-06-2008 09:55

Ja, ook zo leuk, maar ik heb na de vakantie in Italië nog een week of 3 om te wassen en te strijken :lol: (Zit in het onderwijs vandaar). Dus dat gaan we gewoon op ons gemakje doen :D

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 21-06-2008 13:49

Deesje schreef:Ik heb Windows Vista en daar kun je in de zijbalk de temperatuur laten zien + wat voor weer het is in je favoriete stad. Bij mij dus maar Verona (wij zitten dar denk ik het dichtste bij van wat we konden kiezen.) Het was vandaag 32 graden daar met zon! :mrgreen:
Warm is het al een poos aan het Gardameer, het is er alleen verschrikkelijk nat. De bodem op de campings is dan ook zompig. Errug leuk voor de muggen dus :(, maar niet heus!!!! De waterstand van het meer is daardoor ook hoger dan afgelopen jaren en dat is weer wel een voordeel.
marjolein schreef:en weet je waar ik altijd van baal die was na de vakantie getverderrie!
Nah, daar heb ik geen hekel aan hoor. Ben eigenlijk altijd weer blij om in een fris bed te liggen en mijn eigen schone badkamer en spulletjes weer te kunnen gebruiken.
Begrijp me niet verkeerd, ik ga enorm graag op vakantie, maar na een paar weken zweten in een bungalowtent en overal zand in te hebben, vind ik het erg fijn om weer echt schoon te zijn. Voor ons duurd het nog ff, 7 weekjes, niet erg hoor, als jullie weer terug zijn hebben wij het nog te goed. :wink: Al met al kijken ook wij weer erg uit naar ONS meer :D

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 22-06-2008 09:12

Deesje schreef:Inderdaad. Dat pakken is altijd "stressen" Duizend briefjes wat ik niet moet vergeten, inclusief paklijst. Alles tig keer nalopen.Alleen daarvan moet ik op vakantie al uitrusten haha. Meestal heb ik veeeel te veeeel bij me, maar ja, beter te veel dan te weinig hè!
ik kreeg ooit de tip van een vriendin om een lijst te maken en die in de computer te zetten.
Kom je thuis van vakantie dan haal je meteen van de lijst af wat je teveel heb meegnomen en niet gebruikt heb plus wat je gemist hebt.
Nu een paar jaar verder is het voor ons geen gestres meer, lijst uitdraaien en inpakken maar.
dat maakt het allemaal een stuk relaxter :D

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 22-06-2008 13:08

Ik heb inderdaad ook zo'n lijst maar ga voor het eerst met de auto en naar een camping. Hiervoor vaak met het vliegtuig of in Nederland. Is toch wel een verschil met wat je meeneemt (Turkije geen lange broek vest, trui oid, maar in Nederland juist wel enz.) Ook een verschil of je een baby meeneemt of een 2 of 4 jarige. Dus toch altijd wat extra zaken die op de lijst moeten. Ik ben nu ook nog eens de lijst kwijt (computercrash gehad afgelopen jaar :cry: ) dus ik kan weer opnieuw beginnen helaas! Gelukkig zijn er wel handige programma's voor op internet. Maar weer eens een avondje voor gaan zitten :wink:

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 22-06-2008 13:30

wien schreef:Nu een paar jaar verder is het voor ons geen gestres meer, lijst uitdraaien en inpakken maar.
Hier dus net zo en ja, net als Wien beaam ik ook dat dit stukken minder stress opleverd.
Print m'n lijst week of 4/5 vantevoren uit en turf langzaam maar zeker alles af. Nog nooit wat vergeten, dus werkt perfect.
Na een aantal jaren camperen weten we wat we wel/niet hoeven meenemen, heb in principe eigenlijk niet eens een lijst meer nodig.
Alleen het nodige gaat nu nog mee en dat scheelt aanmerkelijk in bagageruimte :P Houden nu zelfs ruimte over!

Ook de kids (16-14) wijs ik erop dat ze rekening moeten houden met wat ze aan kleding mee willlen nemen, leesvoer, spelletjes, gevulde toilettas e.d.

Tip: Wacht niet tot de laatste week/dag met pakken. Het risico dat je dan dingen vergeet is echt stukken groter ook de stress alleen al is niet echt fijn om ontspannen aan je reis te beginnen. Ook aanschaf van (kampeer)spulletjes niet tot het laatst toe uitstellen. Vaak zie je dat in het najaar veel kampeerspullen in de aanbieding komen.
Maak daar gebruik van, scheelt je soms tientallen euro's!!!! En al die euries kun je weer fijn uitgeven in je volgende vakantie. 8)

Plaats reactie