HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! nog vier weken.

Alles wat niet met het gardameer heeft te maken
Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 22-06-2008 13:42

Wij hoeven ook niet echt kampeerspullen mee te nemen, want ook wij huren een accomodatie dus meeste is al aanwezig, maar dingen zoals idd parasols, (kleine) barbecue/skottelbraai, slaapzakken, luchtbedden e.d kunnen bij elkaar toch ook aardig oplopen aan kosten.

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 22-06-2008 18:28

Ik heb ook altijd een lijst die ik uitprint. Omdat wij wel zelf onze tent meenemen staat die helemaal vol met dingen als : verlengsnoeren, gasflessen ed. Maar alles staat bij elkaar in een hoek van de zolder, dus veel uitzoekwerk is het eigenlijk niet.
We hebben vandaag alles "grijpklaar"gezet. Flink wat wassen gedraaid, en niemand mag meer iets aan wat meemoet. De kinderkledingtas is al aardig vol. Zal het eindelijk gaan lukken dat we alles met gemak in de auto gaan krijgen? (we rijden zonder aanhangwagen, en achterin zitten 2 kinderen)
We willen woensdagavond alles in de auto hebben, zodat we donderdag vroeg naar bed kunnen. We gaan vrijdag om een uur of 3, 4 rijden.

Deesje
Berichten: 38
Lid geworden op: 23-01-2008 19:51

Bericht door Deesje » 22-06-2008 19:13

Wij denken erover om 's nachts de auto te laden. Wel alles helemaal klaar zetten, maar pas 's nachts alles erin. Ben veels te bang dat ze de auto en/ of dakbak openbreken of erger de auto stelen (bij een vriend van ons een paar straten verderop is kortgeleden zijn auto 's nachts gestolen!) Zullen we wel wat eerder op moeten , maar durf het risico toch niet te nemen :?

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 22-06-2008 21:48

Als dat een paar straten verderop bij je gebeurt is, kan ik me dat goed voorstellen. Je moet er toch niet aan denken om met zo'n verrassing geconfronteerd te worden als je de deur uit stapt om lekker op vakantie te gaan!
Gelukkig hoor ik dat soort verhalen hier in de buurt ( nog) niet, maar ik hoop natuurlijk dat ik niet over een week hier moet schrijven dat ik de eerste in onze buurt was...

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 23-06-2008 10:52

Ik wil het allemaal niet eens horen, over een weekje komt mijn scheepje naast de deur te staan! :roll: Hier wordt gelukkig niet niet zoveel gestolen, maar alles kan. We zetten onze 2 auto's er altijd vlak voor. Tevens staat hij op het oprijpad naast het huis. Maaaar, het blijft altijd spanning hoor!! :o
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 23-06-2008 19:04

http://www.vakantiereiswijzer.nl/vakant ... rwachting/ voor diegen die net als ik geen windows vista hebben en de weersvooruitzichten in de gaten willen houden. :D
En het is al heerlijk weer daar.
Scheelt we krijgen hier ook lekker weer deze dagen 8)

Plaats reactie