andere vakantie

Plaats reactie
wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

andere vakantie

Bericht door wien » 28-10-2008 09:47

Na jaren in peschiera te hebben gezeten willen we eens wat anders.
Momenteel zijn we aan het rondkijken bij lago maggiore.
Helaas is er geen site zoals deze voor het dat meer dus ik kan weinig info vinden.
Is er weleens iemand daar geweest ? heb je tips voor een camping ?
We zijn afhankelijk van een bungalow omdat we geen tent of caravan bezitten.
Op de camping waar we al jaren zitten hebben we altijd een bungalow zonder toilet en douch en dat maar voor 46,- voor 4 personen, geen geld dus.
Uiteraard weten we dat we nu meer kwijt zullen zijn maar voor ons hoeft alle luxe niet dus een hutje om te slapen vinden wij genoeg. (je leeft toch buiten).
Is er iemand eerder naar het lago maggiore geweest ? hoe zijn jullie ervaringen ? alvast bedankt voor de info groet wien.

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 28-10-2008 10:18

Hey Wien Afbeelding
Wij lopen dus ook met hetzelfde idee. (wat anders zoeken)
Dus ik kijk even over je schouder mee als je het niet erg vindt.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 28-10-2008 11:18

nee natuurlijk niet.
Ik hoop alleen dat er al mensen geweest zijn.
Ik vindt wel campings maar als ik dan een leuke heb en ik lees weer de zoover reacties dan knap ik weer af.
Wij zijn op zoek naar een kleine camping, geen mega camping en ook leuke dingen in de omgeving om te bezoeken of te ondernemen.
Daarbij hebben we een boot dus die willen we graag meenemen.
De reis heb ik al wel uitgestippeld, we rijden eerst een stuk en gaan niet door de gothard tunnel maar met een trein.
Je rijd zo de trein op met auto en dan zit je anderhalf uur in je auto op de trein en rijd er in italie weer af.
Aangezien ik niet van tunnels houd is dit een mooi alternatief.
Daarbij ook een leuke ondebreking met de kinderen.
Nou ik hoop dat er wat reacties komen want ik zie door de bomen het bos niet meer, wat is nu een leuke plaats om te zitten, in het oosten, noorden, e.d.

marjolein
Berichten: 216
Lid geworden op: 16-01-2008 18:03

Bericht door marjolein » 28-10-2008 11:59

Dan kan ik je camping Fossalta aanraden bij Lazise.

Hartstikke leuke camping geen megacamping .leuk zwembad ,mooi schoon sanitair voor de jongere kinderen s.avonds leuke animatie en overdag is er voor de jongere kinderen ook van alles te doen.
nogmaals geen megacamping ik denk hooguit 120 plekken maar een echte aanrader kijk eens bij zoover daar kun je diverse beoordelingen zien.

groetjes Marjolein

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 28-10-2008 12:20

Hey marjolein, lazise is aan het gardameer.
We willen eigenlijk eens naar het lago maggiore.
maar ik houd het in gedachten mocht het toch weer gardameer worden.
bedankt in ieder geval

Stephan
Berichten: 377
Lid geworden op: 18-01-2008 16:01

Bericht door Stephan » 04-12-2008 10:36

Voor 2010 hebben wij onze vakantie al gevonden. :)
Het wordt hoogstwaarschijnlijk een hotelreis naar Noorwegen met de motoren natuurlijk.
"Knowing is not enough.
We must apply.
Afbeelding
Willing is not enough.
We must do."
Afbeelding

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 04-12-2008 11:38

Wij hebben 2 keer aan de westkant van het gardameer gezeten en gaan aankomende zomer naar de oostkant. Voor volgend jaar zijn er vage plannen om naar de italiaanse bloemenriviera tegaan. Ik heb ooit in de anwb kampioen een artikel hier over gelezen en de fotoos zagen er prachtig uit. Dus als iemand hier info over heeft hou ik me aanbevolen.

groetjes marjan.

lilly
Berichten: 99
Lid geworden op: 26-03-2008 22:40

Bericht door lilly » 22-02-2010 22:05

Ik ben eigenlijk heel benieuwd of jullie uiteindelijk nog bij lago maggiore terecht gekomen zijn, en weleke camping je bezocht hebt. Wij hebben dit jaar ook plannen voor lago maggiore. We hebben wel al een campingplaats gereserveerd, maar ik kan nog veranderen als ik wil.

wien
Berichten: 170
Lid geworden op: 22-01-2008 14:54

Bericht door wien » 23-02-2010 13:39

nee uiteindelijk zijn we toch weer naar het gardameer gegaan.
mede ook omdat we een boot meenemen en bij lago maggiore mag je niet overal varen vandaar.

Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 28-02-2010 17:53

voor ons is het lago di mergozzo geworden. dit zit net voorbij lago maggiore .
er is inderdaad geen forum van deze omgeving maar met google kom je een heel eind en op de italie forums staat ook wel het een en ander.
er zijn leuke uitstapjes en bevalt het niet dan wordt het volgend jaar weer het gardameer.

groetjes marjan.

Plaats reactie