overnacht adres op weg naar italie

Welke route nemen jullie?
Marjan
Berichten: 228
Lid geworden op: 16-01-2008 11:17

Bericht door Marjan » 15-07-2012 15:44

Wij nemen de tip van de overnachtings camping in greding ten harte.
Hebben jullie ook een tip voor een camping voor de terugreis.
Wij rijden terug via munchen wurzburg frankfurt.

Waldhaus
Berichten: 1
Lid geworden op: 31-07-2012 21:18

Doorreishotel aan A3 Frankfurt-Würzburg

Bericht door Waldhaus » 31-07-2012 21:21

Gaat u op vakantie naar Gardameer/Italie?

Dan kunt u halverwege rusten en overnachten in ons kindvriendelijke hotel - pension WALDHAUS in duitsland - aan A3 Frankfurt-Würzburg, afslag 63.

Hotel Restaurant Waldhaus is een gastvrij familiehotel, gelegen in het Beierse plaatsje Mespelbrunn, ten zuid-oosten van Frankfurt am Main. Het hotel beschikt over een rustiek ingericht restaurant waar u o.a. van diverse wildgerechten en verse forellen van eigen kweek kunt genieten. Ook voor een kopje koffie met zelf gebaken taart bent u hier welkom.

De eenvoudige, netjes ingerichte kamers zijn voorzien van een televisie en een badkamer met douche en toilet. Het hotel beschikt tevens over ruimere kamers met balkon.

Mespelbrunn ligt in een sprookjesachtig mooi natuurpark, de zogenaamde Spessart. Verbaas u niet als u hier tijdens een wandeling herten of zelfs wilde zwijnen tegenkomt. Lekker actief de natuur verkennen, op de mountainbike of via een nordic walking route, kan natuurlijk ook. Paardenliefhebbers kiezen voor een romantische huifkartocht, voor een snufje cultuur is het fraaie waterkasteel van Mespelbrunn een aanrader. Hotel Restaurant Waldhaus is tevens een prima adres voor een tussenstop als u op doorreis bent van/naar Oostenrijk.

Afstand vanaf Utrecht: ca. 465 km.

Karin Christ & The WALDHAUS-TEAM

Google: Doorreishotel Waldhaus

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 09-08-2012 22:52

Waldhaus, bedankt voorde input. Echter even voorstellen zou wel zo netjes zijn :)
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Gast

overnacht adres op weg naar i

Bericht door Gast » 04-12-2012 14:13

Een half jaar verder en op zich ook vele stappen, maar het gaat langzaam zeg. ik heb het onderschat, de weg naar werk. wat wil ik is al moeilijk, wat is haalbaar, waar moet ik op letten en ja, dan is het wel akelig confronterend zeg, dat doet zeer... Het is nu pas goed duidelijk hoe beperkt ik ben hier in en hoeveel ik op moet geven.
Gelukkig heb ik een fijne jobcoach die me goed aanvoelt daarin, dus ik ga door, zeker weten.

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 26-03-2014 10:23

Dit jaar overnachten we in Flintsbach, Gasthof-Hotel Dannenwirt om precies te zijn. Dit ligt ongeveer 350km vanaf Garda. Iemand hier al eens overnacht?
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 21-01-2015 08:49

Marco schreef:Dit jaar overnachten we in Flintsbach, Gasthof-Hotel Dannenwirt om precies te zijn. Dit ligt ongeveer 350km vanaf Garda. Iemand hier al eens overnacht?
Nog even een update, het hotel was opzich best netjes maar lag redelijk afgelegen. En om daar met 8 meter achter de auto heen te rijden valt nog niet helemaal mee. Dit jaar willen we toch weer eens ergens anders overnachten. Iemand nog een goed adres?
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Marco
Site Admin
Berichten: 646
Lid geworden op: 09-01-2008 18:42

Bericht door Marco » 28-06-2016 08:40

Afgelopen jaar, en ook dit jaar stoppen we bij Haus Waldruh in Weising. Een erg mooi hotel, met fraai uitzicht. De weg er naar toe is prima te doen en begaanbaar, alleen het laatste kleine stukje van pakweg 300m is een beetje krapper. Echter met mijn combinatie van auto en boot was het prima te doen.

Het hotel:

Afbeelding

Afbeelding

Parkeren bij Waldruh:

Afbeelding

Indicatie van de combinatie lengte:

Afbeelding
Met vriendelijke groet,
Marco Venema (ADMIN)

Afbeelding

Plaats reactie