ALmere,Arnhem,Oberhuasen,Dortmund,Giesen,Frankfurt,Nurnberg,

Welke route nemen jullie?
Plaats reactie
Marcel
Berichten: 63
Lid geworden op: 17-06-2008 09:10

ALmere,Arnhem,Oberhuasen,Dortmund,Giesen,Frankfurt,Nurnberg,

Bericht door Marcel » 24-06-2008 09:08

ALmere,Arnhem,Oberhausen,Dortmund,Giesen,Frankfurt,Nurnberg,Munchen,Insbruck,Bolzano,Trento,Affi,Bardolino.
Waarom. Mijn mening. Snelste niet de korste. Hij is 20 KM langer dan over Koln, maar het stuk Dormunt-Frankfurt is zo mooi en rustig. OK, het is wat heuvelachtiger, maar dat merk je niet als je auto alles goed aankan. Ik zelf heb een Mitsubishi 1.8 uit 97'. Ik heb er al alles achter gehad. Afgelopen mei reed ik er nog met een Hobby de luxe van 1150KG. Goed op toeren houden en er is geen vuiltje aan de lucht. Ik reed de brenner over in zijn 3 met 4250 toeren en 80 km per uur. Beter hoge toeren dan lage toeren. Kan de auto beter aan dan warm lopen. Altijd op tijd terugschakel. Toeren houden zeg ik altijd;-)).
Deze route kan ik onderhand wel dromen.
Let er trouwens op dat rond Wurzburg beide kanten op veel gebouwd wordt. Ik stond op de terugweg in mei in een 30KM lange file. Koste me 1,5 uur (wat is anderhalf uur, maar toch). VROLIJK BLIJVEN;-))
Aankomende vrijdag nacht rijd ik weer naar het GM en jawel over deze route. Terug ga ik altijd overdag en dan is het ook rustig. Wurzburg even niet meerekenen.

Plaats reactie