Ziekenhuis

Welke route nemen jullie?
Plaats reactie
Henk Leijgrave
Berichten: 1
Lid geworden op: 10-06-2008 12:20

Ziekenhuis

Bericht door Henk Leijgrave » 10-06-2008 12:31

In welke plaatsen rond het Gardameer vind ik ziekenhuizen, i.v.m bloed prikken voor de trombosedienst.

Josf
Berichten: 114
Lid geworden op: 27-05-2008 19:58

Bericht door Josf » 10-06-2008 14:09

Ik weet niet waar jij zit aan het gaardameer, maar ik heb in Peschiera een ziekenhuis gezien.
Gr. Jos.
Groeten, Jos

Mar
Berichten: 191
Lid geworden op: 10-01-2008 09:51

Bericht door Mar » 10-06-2008 15:32

Beste Henk,
In het buitenland zijn een aantal trombosediensten (Noord-Italië en twee diensten aan de kust in Spanje (Benidorm en Torremolinos)).
De adressen van deze diensten zijn als het goed is bekend bij uw trombosedienst. Daarnaast kunnen vrijwel alle ziekenhuizen in het buitenland een INR bepalen
Het is echter wel aan te bevelen om zelf voldoende kennis van mogelijke complicaties van trombose en medicatie te hebben, maar ik neem aan dat als U besluit om op vakantie te gaan naar het buitenland met anti-stollingsmiddelen, U daar wel van op de hoogte zult zijn.

Maak voor uw vertrek met uw trombosedienst/arts duidelijke afspraken over de wijze van communiceren. Neem voldoende medicijnen mee en vergeet ook de doserings(vakantie)brief, medicijnpaspoort en eventuele steunkousen niet.
Hoop dat u een prettige vakantie zult hebben zonder al teveel problemen, maar beter goed voorbereid dan ..... !!! :?
Ik moet zelf ook zo m'n voorzorgsmaatregelen nemen en ken het klappen van de zweep zo langzamerhand wel.
Met vriendelijke groet, Mar

Snooker
Berichten: 156
Lid geworden op: 18-01-2008 16:13

Bericht door Snooker » 14-06-2008 20:37

In Desenzano is ook een ziekenhuis.

Helma
Berichten: 68
Lid geworden op: 06-04-2008 15:54

Bericht door Helma » 25-06-2008 10:02

Hallo Henk,

Een laat antwoord. Maar in het ziekenhuis van Peschiera kun je bloed laten prikken voor trombose. Ze willen dan de waardes doorbellen of faxen naar de camping/hotel zodat je je medicijnen kunt aanpassen.
Misschien kun je als het stabiel is wel 3 weken niet laten prikken ? Zelf kon ik na overleg met de trombosedienst vorig jaar zonder prikken op vakantie. 2 Dagen voor de vakantie laten prikken, een lijst voor 3 weken mee en klaar. Misschien is dat voor jou ook een optie.

Plaats reactie